به گزارش خبرنگار یزدفردا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، محمدحسن شایق مسئول بسیج سایبری ناحیه مقاومت بسیج بافق با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش یک روزه و با حضورحسین ندافیان فرماندار شهرستان بافق، سرهنگ باقیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق، حسن زاده مسئول روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و بیش از 500 علاقه مند به فعالیت در فضای مجازی صبح و عصر پنجشنبه در سالن همایش های آهن شهر این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این همایش که با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد اهدافی چون آشنایی قشر دانشجو و دانش آموز با فضای مجازی، لزوم حضور در جبهه های جنگ نرم و... را دنبال می کرد.

شایق در ادامه بیان داشت: در این همایش استاد مروتی به دعوت بسیج سایبری بافق برای ایراد سخنرانی حضور داشته و پس از صحبت های این استاد جنگ نرم کارگاه آموزشی توسط سید منصور میرهدایی برگزار شد.

وی با اشاره به لزوم آشنایی با تهدیدات نرم یادآور شد: امروزه با توجه به فن آوری های نوین دنیا کمتر شاهد تهدیدات نظامی هستیم و این خود دلیلی بر لزوم فراگیری و آشنایی با فضای مجازی و سایبری برای قشر های مختلف به خصوص دانش آموزان است.

مسئول بسیج سایبری شهرستان بافق اظهار امیدواری کرد که برگزاری این همایش های آغازی برای حرکت خودجوش جوانان در راستای فعالیت های سایبری باشد.

وی افزود: با یاری خداوند متعال در سال 91 کارگاه های فضای مجازی و آموزش جنگ نرم را در شهرستان بافق راه اندازی خواهیم کرد و در این راستا حوزه بسیج سایبری در این شهرستان دایر شده است.

شایق در پایان گفت: این روزها و با نزدیکی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهد فضایی مسموم در دنیا مجازی هستیم که جوانان ما باید کاملا بر آن واقف باشند و با حضور پرشور و حماسی خود دشمنان این نظام را مثل همیشه مایوس و ناامید کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا